Verzenden & retourneren

webshop orders

.

 

Betalen

.

We bieden momenteel de volgende betaalmethoden aan:

—  Bancontact
—  KBC/CBC Betaalknop
—  iDEAL

Al onze betalingen via de webshop worden veilig verwerkt via Mollie.

Verzenden
.

Alle bestellingen worden binnen de 4 à 5 dagen verzonden. Als er veel bestellingen binnenkomen, kunnen verzendingen enkele dagen vertraging oplopen.

Alle onze bestellingen worden via Bpost of DPD verzonden.
Bestellingen ophalen in onze studio in Bornem kan ook steeds op het afgesproken tijdstip.

* Hou er rekening mee dat we een klein bedrijf zijn en dat onze webshop sluit als we op zakenreis of vakantie zijn. Dit wordt steeds gecommuniceerd in de balk bovenaan de website. Bedankt voor u begrip.

Retourneren

.

Artikelen retourneren kan binnen de 14 dagen. Gelieve ons hiervoor eerst via e-mail te contacteren.  Het product moet in ongeopende staat worden geretourneerd voor een volledige terugbetaling. Gebruikte goederen of goederen met schade worden niet geaccepteerd.

Wanneer u artikelen ruilt of retourneert, dient u zelf de kosten van de retourzending voor uw rekening te nemen. Correctheid van adresgegevens is de verantwoordelijkheid van de klant. Indien een bestelling om deze reden niet aankomt, wordt er geen nieuwe order kosteloos verzonden. Zodra het product is ontvangen, betalen we de bestelling terug.

Houd er rekening mee dat we ons best doen om de producten te fotograferen en er zo goed mogelijk doen uitzien als het fysieke product. Wel kunnen kleuren variëren op individuele computerschermen en kunnen we geen restitutie garanderen als de kleur die u heeft ontvangen niet is zoals verwacht.

Verloren pakketten

.

Als een bestelling verloren gaat nadat deze is verzonden naar een externe postdienst, kunnen we de verantwoordelijkheid voor het pakket niet op ons nemen.

To Remember is niet verantwoordelijk voor het terugbetalen of opnieuw verzenden van verloren bestellingen door externe bedrijven.

To Remember is niet verantwoordelijk voor het terugbetalen of opnieuw verzenden van verloren bestellingen als gevolg van een onjuist adres bij het afrekenen.